فاتح دلها و ذهنها

من نه خود می روم او مرا می کشد/ کاه سرگشته را کهربا می کشد

فاتح دلها و ذهنها

من نه خود می روم او مرا می کشد/ کاه سرگشته را کهربا می کشد

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ

معرفی کانال تنها علاج؛ امام حسینی برای تمام فصول

به همت اهالی باصفای عاشوراپژوه ایجاد شد:

🔸🔸#تنها_علاج امروز دنیا  این است که درس حسین بن علی (علیه السلام) را بفهمند و به آن عمل کنند. اساس دین با #عاشورا پیوند خورده است و به برکت عاشورا هم باقی مانده است.

(امام خامنه ای26/3/1372)

فرمود: «أَیُّهَا النَّاسُ شُقُّوا أَمْوَاجَ‏ الْفِتَنِ‏ بِسُفُنِ النَّجَاة» (نهج البلاغه، خطبه5) امواج فتنه‌ها را به کشتیهای نجات بشکافید و عبور کنید؛ و همگان میدانند کشتی نجات‌بخش‌تر از امام حسین نیست؛ پس «شُقُّوا أَمْوَاجَ‏ الْفِتَنِ بِالحُسَینِ!» با حسین میتوان از همه موانع پیش رو گذشت و به همه جا رسید؛ 

سخن آغازین این بود: «با امام حسین به همه جا میتوان رسید» ولی تأملات بعدی در سخنان بزرگان، جلوه تازه ای برای تحقیق و محقق نشان داد  که از توانستن به بایستن سوقمان میداد و از وادی «میشود» به «باید» هجرت: «با امام حسین باید به همه جا رسید!»؛ از این حقیقت «چاره»‌ای نیست! هرزمان بشریت به بی«چاره»گی رسید، مضطر حقیقی شده است و دعای مضطر هم مستجاب است: «أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیکْشِفُ السُّوءَ» (النمل/62) آن روز خورشید ظهور در آستانه خانه جانمان خواهد تابید.

_________________________

✨آنچه  به زیارت نگاهتان خواهد آمد، مجموعه‌ای نظام‌مند از «نگاهی دوباره» و «فهمی دیگرگونه» از کربلاست که در آثار عاشورایی  #زیر_خیمه_حسین به لطف حضرتش دریافته و منعکس شده و در این سطور در منظومه‌ای کامل‌تر و جامع‌تر اجازه حضور و اذن بروز یافته است.

امید که این لحظه‌ها و نوشته‌ها، سهمی از #کربلا  داشته باشد؛ و دوباره شکر در این لطف بی‌حسابش که ما را غرق نعمتش کرد و به ما اجازه داد تا نامش را صدا زنیم، خدایش را سپاس! «اللهم لک الحمد...»

«گشته‌ام در جهان و آخر کار

دلبری برگزیده‌ام که مپرس»

__________________________

📡به کانال تنهاعلاج بپیوندید👇👇

https://telegram.me/joinchat/CJFqGz8kqP73ohtUIrW-Aw

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی