فاتح دلها و ذهنها

من نه خود می روم او مرا می کشد/ کاه سرگشته را کهربا می کشد

فاتح دلها و ذهنها

من نه خود می روم او مرا می کشد/ کاه سرگشته را کهربا می کشد

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

خادم ارباب کیست







کربلا سراسر نکته و تلنگر است برای اهلش،هر عبارت از امام حسین(ع) و اصحابش پنجره های به سمت روشنی و کمال هستند ...باید در هر فراز توقف و درنگی داشت. باید عبارات اصحاب حسین را آئینه زندگی دانست و هر روز خود را در آن تماشا کرد. باید این فرازها را به سمت زندگی گشود.

به امامش عرضه داشت: من روزگاری در حاشیه ای امن، سر سفره شما ریزه خوار بودم؛من در راحتی کاسه لیس شما بودم...جون تذکری به همه خادمان حسین(ع) خواهد داد: فهم اینکه خادمان حسین(ع) یک عمر سر سفره او هستند.

درک این معنا که خادم ، ریزه خوار اربابش است، در نگرش خادم بسیار موثر است،همه این خادمان باید این نوع نگاه را تجربه کنند و "جون" استاد این کلاس است که هر روز از سر سفره ارباب نگاهی تقدیم خادمان گرسته خواهد کرد و به آن ها آئین کاسه لیسی خواهد آموخت.

این سلسله گفتارها که منتشر خواهد شد خوشه ای است از خرمن اندیشه ها و آموزه های حضرت جون که خویش را در آئینه گفتارها و رفتارهایش به ما نشان داده است.


باشد که همیشه بر سر این سفره متنعم بمانیم...


ان شا الله
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۱
محب الحسین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی